Donnerstag, 22. August 2013

“Korkuyu Beklerken”

Seçtiklerim

  • Yalnız kalmaktan korktukça yalnızlığım artıyor.
  • İnsanın sürekli yaşadığını hissetmesi için, bazı değişmez ölçülere başvurması iyi oluyordu.
  • Bu ‘demek ki’ler beni her zaman rahatlatırdı.
  • Çünkü ‘demek ki’ diyemeyeceğim bir yere gelmiştim.
  • İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı. Sürüncemede kalan heyecanlardan ancak kötü şeyler çıkar. Ya da hiçbir şey çıkmaz.
  • İki işi birden düşünemiyordum. Bu yüzden çok kaybım oldu. Yoksa, araba filan almam işten bile değildi.
  • Ne zaman vaktin var? dedi. Her zaman. Ona bu sözü söyleyemedim tabii. Her zaman vakti olanlara saygı duyulmaz.
  • Ben bir şeyin taklidiydim; fakat, aslımı bile doğru dürüst öğrenememiştim.
  • Belki de ölürdüm. Belki de ölmemek için, hiçbir işin sonuna kadar gitmiyordum.  Böyle küçük çalışmaların üst üste eklenmesiyle doluyordu zaman. Ben de kelimeleri birbirine yapıştırarak yaratıyordum zamanı.
  • Çünkü sevmek yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
  • Hayır, belki de kendimi yaşanacak güzel günler için saklamamıştım: belki de sadece duygularımda her zaman biraz geç kalıyordum.
  • Beni anlamıyorlardı. Zarar yok. Zaten beni, daha kimler anlamamıştı.
  • Memur da olsaydım, başarıya ulaşamayacaktım; zaten memur olmak, başarıya ulaşamamak demektir.
  • Bir türlü öğrenemedik şu tabiatı. Bu yüzden ölüp gidiyoruz işte.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen